niedziela, 26 listopada 2017

morsowanie 26-11-2017

Jolanta Teresińska: "To był mój pierwszy raz mam i ochotę na więcej!  Super sprawa gdzie ja byłam do tej pory?  Biegać zaczęłam 2 lata temu, nordic 3 teraz pora na morsowanie. Mówią lepiej późno niż wcale" 
 foty od Joli

Zgodnie z przewidywaniami   nasze morsowisko przy plaży zamienia się w plac budowy:( 
Musimy znaleźć inne bezpieczne miejsce na nasze niedzielne kąpiele, albo zakończyć dopiero co otwarty sezon i czekać do następnego;)

Album Sylwii 

i Grzegorza

Jeśli Ktoś posiada jeszcze fotki z naszej kąpieli bardzo proszę o przesłanie na maila zmorsowani.02.pl - najlepiej link do fotogalerii. 
Dodam na stronkę niezwłocznie;) z góry dziękuje!

6 komentarzy:

  1. Byłam tam i ja...Dzięki za wsparcie na tym starcie...Przy Was i cykor przepadł w niepamięć...W końcu nadeszła ta chwila, spełniłam zatem ukryte pragnienia...Mam to.

    Goga, foczka debiutantka.

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie brawa i gratki Goga za udany debiut! Mam nadzieje, że to nie tylko chwila, ale zostaniesz z nami na dłużej:) Tylko "ostrzegam" morsowanie uzależnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zimową scenerię...Czyli się widziMy.

      Goga

      Usuń
  3. Goga morsowanie zimą na mrozie, w lodowej przerębli, kiedy wokół zalega śnieżny puch to zjawiskowy klimat :) Mam nadzieję, że w tym roku Pani Zima przyjdzie czego Tobie i sobie życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem ze kazda niedziele bez wyjatkow mozna z wami sie spotkac ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli jest wyjątek to wcześniej tu uprzedzamy

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.